Oj..


Rätt som var det är så händer det där, som man försöker undvika genom att inte blogga för privat.
Fick en kommentar utav en Kajsa(som jag tror kommenterat förut?) som jag tyvärr inte kommer att publicera eftersom den är något missvisande och helt sann. Men jag måste få svara Kajsa lite.

Det äe svårt att svara här på blogen utan att avslöja någonting.
Jag får försöka..
För det första, så finns det något som heter förändring.
En förändring har skett och nu ser det inte ut på samma sätt som i somras.
Jag har dock aldrig blivit utsatt för våld av personen du syftar på.
Jag vet att jag låter ganska naiv just nu, och kanske är jag också det.
Men jag tror på förändring och hoppas att förändringen som
skett kommer att vara, och att det aldrig blir som det en gång var.
Just nu är det mesta bra, och jag är ganska nöjd.
Visst finss det saker som jag gärna hade velat se vara annorlunda, men
man kan inte få allt och världen vi lever i är inte perfekt och
jag förväntar mig inte perfekt.




Jag förstår verkligen om du inte förstår någonting och vill du ha en lite bättre förklaring så maila mig på
[email protected]


Kommentarer
Postat av: Tova

Sådär känner jag också ibland med bloggandet... Att oops, med en enkel liten mening så har man plötsligt lämnat ut lite mer än man kanske tänkt... Vilket ofta leder till missförstånd. Samtidigt, det är ju svårt att komma från att man drar "slutsatser" när man läser inne hos andra. Gör ju jag också ibland. Så hör väl liksom till bloggandet, på gott och ont ;)

2011-02-10 @ 10:09:54
URL: http://Trasslet.se
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Hoppas det inte är något illa, låter lite så men vad vet jag!



Kram på dig och bebisen, Saga och hundarna :)

2011-02-10 @ 22:03:10
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0