Nattinatti!


Dags att sova, jag känner mig lite trött och tänkte krypa ner i sängen med Saga och försöka somna.
Det lär väl ta sin tid, eftersom jag för några dagar sedan har börjat få svårt att somna och att sova.
Men, ja jag kan ju iaf ligga i sängen och se på TV :)

Imorgon är det en ny dag, och jag ska hämta ut lite gratissaker som jag fått hem kuponger på till mig och bebis, känns skoj att äntligen ha fått hem dem! En havandeskapsolja till mig som ska förebygga bristningar och en body är vad jag ser fram mest emot! Jag använde ingenting emot bristningar förra gången, och fick ju bara en.
Denna gång tror jag att jag kommer att få fullt utav dem och vill förebygga det, haha!
Speciellt som det är gratis.. Hade nog inte betalat, eftersom jag är snål.

Nej, god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

Gratis är det bästa ;) haha!

Har fått hem ett såntdär gratispaket också, men har inte hämtat ut mina oljor ännu. Får väl ta och göra det snart så bristningarna inte hinner före, med tanke på hur stor jag är redan! ;P

2011-02-09 @ 07:44:15
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Martina

mysigt med lite planer för dagen:)



hoppas allt är bra med er och söt mage:)

2011-02-09 @ 09:44:36
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Niikki

Antar att det är paketet från all för föräldrar? Och i få fall är weleda havandeskaps oljan verkligen värd pengarna :) Använde 4 flaskor när jag väntade Caspian, nu har jag redan använt 1 och ½ :P

2011-02-09 @ 21:45:05
URL: http://mammaniikki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0