Jag måste ha..

.. världens finaste och goaste bloggläsare!

Era fina kommentarer kan få en dålig dag att bli riktigt bra igen!

Sedan så har jag också underbara vänner.
Vänner som förstår, och inte dömer mig fat jag ibland gör korkade val.
Och ja.. Alla finingar på BF juli tråden är också underbara!

Att det finns så mycket fina personer därute!
Det är ganska häftigt, hur personer man snackar med över en dator kan b
ry sig och stötta i jobbiga sitationer utan att de egentligen behöver. De bara finns där för att de vill!
Wow.. Blir imponerad!
Det är riktigt fint att se sån medmänsklighet. Sånt gör mig varm i själen.

Idag har varit en upp och ner dag. Jag har växlat mellan att vara ledsen, och glad.
Har gått från arg till road, till att vara riktigt förbannad till att vara tacksam.
Det har varit en stormig dag i mitt inre, men också en dag som påminner mig om att jag är ganska stark.
Jag har skinn på näsan, och står emot en hel del. Jag är tuff och låter ingen bryta ner mig!


Jag har verkligen börjat längta efter bebisen i magen nu, jag vill att tiden ska springa iväg nu!
Åh, jag vill veta vem det är som sparkar mig natt och dag!
är det en pojke, eller en flicka?
Har liten mycket hår, eller som Saga hade?
Hur stor kommer liten att vara, hur lång tid kommer förlossningen att ta?
Kommer allt gå enligt min plan, och kommer allt att gå bra?

Åh, jag undrar så mycket nu och är så ivrig!
Jag är redan less på att vara gravid, nu vill jag ha min unge!



Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Hallå tjejen!



Hoppas allt är bra med dig o småttingarna =) Tiden går fort och snart har du din lilla hos dig =)



Jag blev så paff när jag nyss kom på att idag är det exakt 1 månad kvar till BF =) Snart har vi våra små här! =D



Kram

2011-03-01 @ 09:34:54
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: lina

jag med:) en bebis i famnen är mycket mysigare än en bebis i magen;)

2011-03-01 @ 09:38:00
URL: http://linahelena.blogspot.com
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Den där känslan när man äntligen får träffa sin underbara bebis :)

Jag förstår att du längtar, hoppas du slipper gå över tiden den här gången :)

Kram

2011-03-02 @ 09:50:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0