Jädra halsbränna!



Halsbränna från helvete.. Ja, verkligen!
Den ställer verkligen till det för mig. Så fort jag äter eller dricker så dyker den upp, och
det spelar ingen roll vad det är jag äter eller dricker heller.. Det hade ju varit enklare om jag bara kunde avstå
från vissasaker som framkallar halsbrännan, men då det mesta framkallar den blir det ju svårt.
Jag har iaf fått en hel del tips utav andra gravida på vad som kan hjälpa, så imorgon blir det att åka till
apoteket och kika vad de har som hjälper.

Nog om det nu!

Idag har jag varit och shoppat presenter åt min kompis lille kille!
Jag hade så roligt när jag gick där och valde, och kikade för nu visste jag ju vad det var för kön!
Det är ju betydligt enklare att hitta fina saker då, som man vet kommer att passa och som man snart kommer att få se den lille i. Jag hittade en hel del smått och gott som jag tror kommer att passa fint!
Jag längtar verkligen tills min liten är här! Då ska vi ut och rulla barnvagn ihop med vår ungar, och Saga ska få bada ner i havet medan bebisarna ligger och sover sött. Det ska verkligen bli underbart!
Och så längtar jag tills jag får se honom, min kompis lillpojk!
Har ju inte ens sett en bild ännu, och är helt otrolgt nyfiken på hur han ser ut..
Åh, vad massa längtan jag har nu!

Jag slår vad om att an är den sötaste lille killen i hela världen <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Oooh hoppas han får Sophias ögon. Hon har så jädra fräck färg på dom! :P

2011-02-21 @ 21:07:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Jocy

Heej!

tack för kommentaren :)

trodde faktist jag var den enda som kände så...

skönt o veta att det inte är så.. :)

Hur är det med lilla magen?

Min har börjat synas lite nu, får hoppas det är en flicka

denna gång! Hehe.



Kram

2011-02-22 @ 09:27:43
URL: http://jocypocy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0