Ibland är det bara så jobbigt..


Ja, faktiskt. Kanske är det fel att tycka att det är jobbigt, eftersom det verkligen är värt det och det finns så många därute som skulle byta med mig men.. Just nu är det lite lite jobbigt att vara gravid.
Mitt illamående kommer tillbaka i omgångar och nu har jag fått svårt att äta igen, jag mår illa efter några tuggor och får lägga ner ätandet. Jag kan inte äta frukost längre, eller kan knappt ska jag väl säga.
Min halsbränna har blivit riktigt jobbig, och jag är övertygad om att den bidrar till illamåendet.

Sedan så har Saga varit dålig i två nätter, då jag har knappt sovit sedan något på flera nätter.
Idag har hon feber och är allmänt gring och ledsen, och jag är astrött.
Vaknade imorse och hade ont i fogarna trots att jag bara tagit det lugnt i flera dagar.. Fattar inte.
Så, ja ibland är det jobbigt, trots att jag inte vill gnälla.

Men jag tycker fortfarnde att det är värt det, jag skulle göra allt ihop om och om igen för att få mina barn.
Den saken är klar, och varje gång jag blir för nere över hur taskigt jag mår så tänker jag på de som förlorat sina barn. De skulle nog byta med mig varje dag!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Usch vad jobbigt, jag tänker på dig och hoppas att det blir bättre!

Det är inte jätte många månader kvar nu iaf :)

En stor kram till dig!

2011-02-21 @ 09:58:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0