Halvtid..

Nu jäklar är det halvtid på riktigt..



140 dagar kvar till beräknad förlossning.. Oj, vad dessa 140 dagar har gått fort!
Jag hinner knappt med mig. Alldeles nyss var det den 27 oktober och jag fixk mitt +.
Och nu är halva tiden avklarad! Jag kan inte förstå hur det kan ha gått så ruskigt fort..
Snart är jag tvåbarnsmamma och Saga är storasyster!

Nästan lite skrämmande hur fort det går, man hinner inte med allt.
Men jag längtar verkligen, jag vill bara ta barnen med mig barnen ner till stranden och låta Saga bada i hevet för första gången och låta lillebror/lillasyster sova gott i vagnen medan jag njuter av att vara väldens lyckligaste mamma och tjej!

Kommentarer
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

sv: jaha vilket spännande jobb :)

Jo mindre kul är det att ringa till de som inte fick jobbet.. Men det tillhör det med!



Grattis till halvtid :)

2011-02-14 @ 15:10:08
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0