En lång dag, men inget inlägg.

Dåligt utav mig!
Här är man hemma och är sjuk hela långa dagen, men lyckas ändå inte printa ihop ett endaste inlägg.
Aja, jag är fortsatt sjuk och Saga blir inte bättre hon heller, hon är hängig och trött. Äter dåligt och vill sova mycket mer än vad hon brukar, hon vill helst sitta klistrad vid mig 24/7 och har dessutom kommit in i en trotsperiod.
Just nu är det mycket för mig, och min älskade lilla unge.
Jag är trött, hon är trött - Vi båda är trötta, sjuka och vill slippa att saker ska gå oss emot.

Jag skulle vilja sova en hel dag, och Saga skulle vilja...  Krypa in i min livmoder igen!
Men ja, det går ju inte. För det första så är det nog omöjligt och vore det möjligt så bor ju lillebror/lillasyster därinne nu och bökar runt som en vilde!
Dagens lyckoämnen i allt det här jobbiga var iaf Pyrets sparkar, och Sagas
gosiga leenden och att hon gosar in sig så sött vid mig då det är dags att sova.
Bättre än så blir det inte.
Det är som 3 hjärtan klappar i takt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Okej, har hört av flera att andra sprutan är värre :/



Har alvedon i skafferiet utifall att :P



Vad roligt :) Vet ni vad det är för kön?

2011-02-25 @ 00:07:18
URL: http://finest.se/classys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0