En god morgon, eller?

Hejsan!

Jag har sovit lite dåligt inatt, fast jag har ändå sovit men inte bra liksom.
Det har mest blivit slumrande känns det som.. Vet inte alls vad det beror på.
Men det kan ju vara så ibland! Jag var iaf väldigt trött då Saga vaknade imorse och ville kliva upp, men ja det är ju inte så mycket att göra. Vi klev upp och åt frukost ihop, och sedan dess har Saga lekt, lekt & lekt!
Hon är en glad tjej som älskar att leka med sina leksaker, och hon har massvis med leksaker!
Vi snackar alltså hur mycket som helst.. Det är bilar, dockor, nallar, lego, klossar, bollar m.m
Massor med olika, och hon älskar alla de där leksakerna!

Hehe, men när det inte går vägen så kommer det där humöret fram och hon blir så arg!
Som när hon kör fast med sin gåvagn, och inte tar sig fram på en gång.. Oj, vad hon vrålar!
Haha, men hon är söt min fina tjej. Alltid lika underbar och vacker!


Kommentarer
Postat av: Maude

åhhh så söt hon är, fin blogg :)

2011-02-07 @ 21:19:58
URL: http://prunamose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0