Disco i magen?



Ja, igår var det minsann disco i magen!
Bebis hoppade runt och sparkade överallt, h*n sparkade på urinblåsan, mitt på magen och uppåt samtidigt!
Denna unge är en riktigt vilde i magen vill jag lova.. Saga var inte i närheten av att vara såhär aktiv!
Hon sparkade lite då och då, och mest då jag satt konstigt eller så. Hon visade sitt missnöje med andra ord, haha.
Men denna bebbe lever loppan nästan jämt, och det är skoj.

Men igår när det kändes som om det var disco därinne så kunde det nästan bli på gränsen till obehagligt.
Det liksom kittlades innifrån och ilade då bebis fyrade av karatesparkar mot min blåsa.
Men det är mysigt ändå, trots att det ibland känns liiiite smärtsamt och så.


Mammas älskade lilla karateunge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad söt!



Hoppas allt är bra med er alla?!

Ta hand om er!



Kram kram

2011-02-20 @ 14:04:37
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vilken fin blogg du har :) Hoppas graviditeten går bra :)

2011-02-20 @ 14:55:53
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Ne men vilken mysig bild :)

Molly var också sådär överaktiv :P

2011-02-21 @ 10:00:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0