Aj, aj, aj!

Aj i min hals vill jag lova!
Haha, den svenska var på topp, eler inte.. Spelar ingen roll för ni fattar vad jag menar!
Jag har ont i halsen ooch låter lite strypt när jag pratar, och det är inte roligt.
Vill bara bli frisk nu, och känna mig pigg och levande igen.

Just nu är det en pina att vakna på morgonen, jag mår så dåligt och kan knappt andas.
Som tur är så lättar det upp efter ett tag men smärtan i halsen sitter kvar hela dagen och blir värre på kvällarna.
Det är också tufft att vara glad, trevlig och uthållig mamma när man mår såhär..
Energin ligger inte på topp, och Saga är ju också lite krasslig så hon kräver extra extra mycket just nu.
Så det blir lite jobbigt, men det är bara att härda!
Snart är vi friska och glada igen!


Kommentarer
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Usch vad tråkigt att vara sjuk, du får krya på dig!



Känner själv av att jag håller på bli sjuk. Orkar knappt någonting, och mår illa. Nej jag vill inte bli sjuk! :/



Hoppas du får en trevlig kväll.

Kram Mia

2011-02-26 @ 19:59:45
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: 18 år och Mamma till Benjamin!

NU va de allt ett bra tag sen jag var inne och kikade här. och oj vad jag har missat.

Stoooort grattis till dig gumman, att du snart ska bli 2 barns mamma, helt otorligt. var det liksom inte igår Saga kom till världen? Herregud va tiden går fort... Och imon blir Benjamin 1 år gammal. Herregud..



Stora kramar! :)

2011-02-27 @ 01:32:41
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Krya på dig!

Kram

2011-02-28 @ 19:16:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0