Måste, måste, måste..

Det där jävla Måsthét! Varför ska man ens försöka dricka det?
Det ska inte vara måsten, det ska vara val.. Hela tiden, aktiva val för ett bättre, roligare och enklare liv!
Så ja, väljer man att se på det så kanske det blir enklare att få saker gjorda.
Men samtidigt så har jag ju så erhört svårt att få saker gjorda, det tar liksom stopp och jag kommer ingenvart. Och det är inte av ren lathet, som de flesta nu tror att det är. Utan det går bara inte.
-
Iaf, de saker jag behöver välja att göra nu är 4 stycken namntavlor och 1 logga till en hemsidan.
Loggan ska dock inte vara klar förrän i mitten på januari, så där har jag lite tid.. Men ja, tidem går ju snabbt och jag är mån om att loggan blir riktigt bra! Vill verkligen att folk ska se den och kanske vilja ha egna ^^
Namntavlorna skulle ha varit gjorda för någon vecka sedan.. Det är tur att det är mina mammor som ska ha dem!
De blir inte sura för att jag är segare än segast. Jaja. nog nu!
Dags att sätta igång :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe.. tur du hittade igen mig :P

2011-12-20 @ 20:54:00
URL: http://tbergqvist.blogg.se/
Postat av: Jesper

Svårt med små barn i bilden så är det än jobbigare å komma igång. men när jag väl gör det så Pang jag gör underverk. ;)



Skjut inte upp jonnen för länge som jag själv skulle gjort.

2011-12-20 @ 23:35:23
URL: http://rare-spawn.dyndns.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0