Jag är säker på att jag är konstig.

Jag är ganska säker på att jag är konstig. Alltså på riktigt.
Alla kommer att skrika "NEEEEEEJ", men jag tror det ändå.
Jag är speciell, jag har udda saker för mig.
Känner udda saker, är rädd för konstiga saker, klarar inte av saker, gör inte saker jag borde.
Tankar i huvudet som snurrar, runt, runt, runt! Och så är de mest hela dagarna.
Jag kan upplevas som om jag bara sitter av tiden, inte gör något och bara struntar i saker.
Men så är det inte, det är inte så. Men jag vet inte vad det är heller, för om man ser på det med andras ögon så är det ju just så det är. Förstår ni?
.... Nej, inte jag heller.
-
Men iallefall. Jag tänker be o hjälp nu, med det där. Eller ja, hur jag är.
Jag är less på att vara mig, eller på att vara som jag är!
Det ger mig bara en massa hinder, varenda jädra dag och nej, det är fan nog nu.
Något fel är det och jag vill veta vad. Folk är inte bara muppiga ändå!
Inte såhär.. Faaaast, vad spelar det ju för roll om jag säger att jag ska fixa hjälp?
Det kommer ju ändå bara att skjutas upp. Haha.. Ironi.

Kommentarer
Postat av: Annika

Alla är konstiga, eller vad är "normalt" egentligen? Citat från Oscar Wilde - Be yourself. Everyone else is taken. Ingen kan förändra ditt liv förutom du själv. Det är inte så lätt, men det är sanningen.

Kram på dig och lycka till!

2011-12-05 @ 00:28:06
Postat av: charloth - Livet med Kärleken

Jag tycker inte man är konstig eller mupp. Man har ett hinder och det är mycket mycket vanligare en vad man tror! Jag vet vad du syftar på vi har ju pratat om det :) Vissa saker kan man aldrig veta för en man fått svar. Jag hadde aldrig tänkt på vad jag kunde ha för en min kurator sa det. och om jag anade hadde jag aldrig tagit reda på om det var möjligt. hadde left mitt liv i ovetandet. Ibland rätt ofta behöver man nån som slår en på baken och säger nu gör du det här. Tänk på det här . Och hit och dit. Tankarna som går runt runt är jobbiga. kan inte säga vad du tänker men så är det för mig. alla hinder som fins i vardagen är jobbiga. man vill men kan inte. att avsluta saker är jobbigt. blir ett stop fast man vill. jag har aldrig av slutat nått i hela mitt liv! Och då menar jag inte en lexa utan hel heten. jag har börjat och klarat mig bra tills det kommer till slutet då tar det stopp och går inge mer. det är då man behöver hjälp. eller då man vill men kommer inte tillsaken då behöver man oxo nån som kan sparka en i baken!! och hitta den är inte lätt! jag har haft tur som hittat jimmy som fick mig att tillslut gå till kuratorn. jag känner mig maktlös till att hjälpa dig från detta avstånd. önskar jag vore hos dig och kunna stoppa telefån i handen din och ge dig den spark du behöver!! men på detta avstånd käns det som ord som jag inte kan göra till handling pågrund av avståndet. men kunnde jag skulle jag!

2011-12-05 @ 03:23:15
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Sv: första gissningen :D jag tror det är en kille :P kram

2011-12-05 @ 20:57:25
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Oh, vad jag älskade Milo och Amilia :D Ska kolla vad Jocke säger sen :P

<3

2011-12-06 @ 15:26:20
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Du har nog n del saker som är obearbetade kan jag tro och lite hjälp på traven är aldrig fel.

Jag tror inte du är konstig utan snarare klok och råkar som sagt ha en del obearbetade saker.



Finns om du behöver.

2011-12-06 @ 16:54:13
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Linda

Finns om du vill prata hjärtat! <3

2011-12-06 @ 18:26:17
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0