Har 2 saker..

..att blogga om. En sak blir kanske senare då jag sitter vid datorn. Har bilder till det inlägget för att verkligen illustrera vad jag meenar. Det är ganska skrämmande det jag vill skriva om, jag blir rent av äcklad och spyfärdig. Men som sagt, ni får se och läsa sedan om det. De senaste dagarna har vi haft det fullt upp, vi har shoppat julklappar och ränt runt en heö del. Man blir trött men det är roligt ändå! Jag trivs när det händer saker, trivs med många järn i elden och när jag inte är ensam. Har bara några julklappar kvar att köpa nu! Till Sophia- Danne, Neo och Robin. Sen är det klart! Nu ska jag runda av detta inlägg men LOVAR att återkomma

Kommentarer
Postat av: Petra-[Foto & Vardag] ♥

fina barn du har :) är du ensamstående?=)

2011-12-16 @ 12:49:44
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0