På hemmaplan.

Nu är vi på hemmaplan igen och har varit det sedan lördagkväll, men jag har inte hunnit blogga förrän nu.
-
Igår fyllde Sophia år, så vi käkade tårta och hade det bra!
Sedan gjorde vi hennes pappa och Danne oroliga, då vi tog fera timmar på oss att gå 5 km.. Haha!
Vi hade skojat om att de säkert skulle bli oroliga för att vi inte hade mobiler med, för att vi var sega och det var mörkt och mycket riktigt! De var igår kväll vid halv 11 ute ooch letade efter oss på Bergavägen, haha!
Till deras lättnad var vi oskadda och till vår lättnad slapp vi gå genom skogen och möta hemska grävlingar..
-
Idag kom barnens pappa förbi med kläder från deras faster..
Hon har ägt en barnklädesaffär och har en del underbara kläder kvar ifrån den, och ibland får Saga några plagg av henne. Hon har fått lite Molo, lite katvig och lite Ida T. Kanske 20 plgg eller så.. Men nu!
Nu slog deras faster rekord! En HEL flyttkartong med kläder ställdes ner på köksbordet och jg dök ner, och jag hittade sjuka mängder kläder! Så jävla fina, och massor!
Från storlek 62-98 i märkena Katvig, Molo, Ida T, Name It m.m..
Och gissa vad det var värt?
Sophia räknade ihop allt(allt har lapparna kvar) och fick det till 15.542 kr!
Förstår ni att flickorna idag fick kläder för över 15.000 kr?!
Snacka om att deras faster är snäll! Helt underbart!
Ska  bjuda på lite bilder på lite kläder, men det får bli en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Oj, det var inte en liten summa ^^



Sv: Men sillisar ska man kunna ha när man föder, ammar och efter det också. Annars lägger man inte ner så mycket pengar på att ha dom en period och sedan ska dom förstöras efter en graviditet. Man får ta dom bästa ^^

2011-08-23 @ 00:00:42
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Snigelpicka

Sv: jaaa jag vet.. är oxå ett fan i sorg. ÄLSKAR THE ARK! :P

2011-08-23 @ 15:22:53
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Vilken snäll faster dom har :D

2011-08-23 @ 19:54:58
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja, det är riktigt jobbigt :/ Jag gillar inte att hata folk, men just den här människan tål jag inte... Hon har inte vart speciellt snäll mot mig så det har ju sin förklaring till varför jag hatar henne så mycket.



Det jobbiga är att jag inte kommer ifrån henne för hon är tillsammans med min bror... Jag går bara och väntar på att han ska få se vilken idiot hon är, hoppas bara att det inte tar för lång tid för honom att inse det!



Kram <3

2011-08-23 @ 20:02:30
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0