Minns ni?

Minns ni att Saga diggade Kent?
Hennes favorit var låten "Socker", och hon älskade den! Blev alldeles lycklig så fort jag slog på den.
Och jag var en stolt mamma, för att hon gillar Kent gillas skarpt utav mig. Det är bra smak!
Nu har jag upptäckt att Freja diggar Melissa Horn. Ja, alltså hon somnar som en stock då jag slår på en låt utav Melissa. Det är också bra smak!
Frågan är bara vad det säger om mina döttrars personligheter?
Rent sterotypiskt alltså, hur skulle världen se på det, vad säger fördomarna?
-
Ja, enligt fördomarna är Saga ett emo.
Och vad är Freja?
Hon är nog känsomässigt instabil eller något.
-
Nej, men skämt åsido.
Jag tror inte att musiksmak definerar vem man är, vad man tror på och vad man tycker om i övrigt.
Men jag tycker att det är väldigt skoj att mina barn har så bra musiksmak!
Idag lärde jag mig att Freja gillar Melissa Horn.

Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Ne musik definierar inte hela personligheten. Freja blir nog lugn av själva musiken och Saga diggar nog musiken. Dom förstår ju trots allt inte texten. :)



Åh vad härligt att jag får fria händer :D Den kommer inte vara enkel som denna! Du får gärna skriva en liten varsin text om flickorna som ska sitta under deras bild. Alltså en bild på Freja och en text om henne och samma sak med Saga. Får se om dom hamnar på Headern eller Menyn :D Ska sitta länge med din design :) Bara en bild jag har i huvudet som jag vill göra till din Design :)

2011-08-05 @ 22:14:25
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Brian

Melissa Horn? Haha! COOLT!!! Grattis då!!! Nu ska du bara få en pojke som avgudar Iron Maiden, så är saken BIFF!! Hahaha!!



Ta hand om er!!



Kramar

2011-08-06 @ 01:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0