Massor med foton!

Ja, de senaste dagarna har det blivit en hel del kort knäppta på barnen!
Först med Jonny Björklund, och sedan med min vän Dessan.
-
Bilderna som vi tog med Dessan ligger här i min dator och en hel del av dem finns redan på FB.
Jag ska sätta mig ikväll och redigera lite utav dem och visa er :)
De vi tog med Jonny borde komma med posten imorgon, de ligger på en skiva
så alla de bilderna har vi inte ens sett ännu. Så jag kan lova att vi längtar efter den där skivan!
Någon utav alla bilderna ska in i tidningen, och så klurar jag på om Ilda kanske vill byta bilder i designen.
Ska fråga henne!
-
Vi har också varit och hälsat på Maria och Lina, Saga fattde tycke för Lina och ville mest bara busa med henne medan vi var där. Och Maria fattade tycke för Freja och höll henne mest hela tiden.
Ganska skönt att sitta med fria armar en stund. Nog för att jag älskar mina barn men man får lov att tycka att det är skönt när någon hjälper en med dem. Just det där har jag fått jobba med, och jobbar med än.
Har fått för mig att det inte är okej att be om hjälp eller att ta emot den och tycka att det är skönt..
Nog om det nu.
Jag har varit så sötsugen idag och jag tror att det beror på att jag inte ätit gotta på flera dagar!
Det är ju kanonbra, men just nu skulle jag kunna döda för godis!
Antar att det bara är att stå ut och kämpa emot sockersuget..
Det vore ju skönt att bli av med sockerberoendet man drog på sig som gravid(och hade lite innan).
Gravid, knubbig och äter glass.. Haha!

Kommentarer
Postat av: Marie ✿ BF 26 juli

Tack :)

Nä, det var så otroligt fullt på förlossningen och BB så sammanlagt fick vi vänta 3 timmar igen att bara få svar på det dom kollat på :/

2011-08-04 @ 19:09:42
URL: http://lifebymarie.blogg.se/
Postat av: Michaela - Elias Mamma

Ja han är en stor kille nu :) hänt otroligt mycket bara sista månade. :O



Hehe ja det var lite kul att man fick till ett blogginlägg precis på minuten :)



Allt bra med dig o tjejerna??

2011-08-04 @ 20:08:28
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Fick i mig lite mat ikväll, hoppas jag får äta imorgon :)



Hur är det med dig och flickorna? Kramar <3

2011-08-04 @ 21:00:10
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Michaela - Elias Mamma

Det är jättebra med oss också :)



Och dagen har vart supermysig :) gosat me massa bebisar idag :D inte bara min egen :P

2011-08-04 @ 21:04:26
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

sv: Varför har hon börjat på nytt dagis? :)



Jo, det är bra :) Kan ju inte skriva om det på bloggen :P <3

2011-08-04 @ 21:07:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0