Jag var så jävla smal!

Och nu är jag bara tjock!
Ursäkta, men det känns så.. Sitter och letar efter en fin bild på bara mig(det går dåligt) och hittar massor med bilder från då Saga var mellan 6-9 månader och jädrar vad jag var smal och fin. Det var verkligen klädsamt på mig att väga ca 60 kg. Inte 71 jävla äckelkilon som jag väger nu, det är inte snyggt någonstans.. Och så var mitt hår så fint!
Ska nog färga tillbakas det till jätteblont, det var nog finare.
-
Jag vet att Freja bara är ca 5 veckor gammal och att jag inte borde stressa men det är fan inte roligt att se ut såhär, känna sig ful och inte kunna ha mina kläder.. Fy fan, dessa 11 kg ska bort!
Spelar ingen roll om det tar flera år, bort ska de..
-
Jag - 11 kg lättare.


Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till med viktminskningen!

2011-08-05 @ 23:53:27
Postat av: Brian

Sluta oroa dig en massa! Du är sjukt fin, det kommer du alltid vara! <3



Nu ska jag söva, natti natti!! Hoppas du får lite sömn inatt! :)



Kramar

2011-08-06 @ 01:57:40
Postat av: dessan

Men Anna, du är så fin som du är! Jag tycker då inte att du ser tjock och ful ut! Du måste ju tänka på att du nyss fött din andra dotter, allt kan inte försvinna på en gång. Du har så mycket roligare och bättre saker att tänka på än din vikt. De där kilona kommer du att tappa efter som.



Men jag tycker verkligen inte att du ska gå och haka upp dig på det. Du är jättefin som du ser ut! Du är lika fin nu som om du går ner dina 11 kg! Kram Dessan

2011-08-06 @ 12:05:39
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia

Du är lika vacker nu med :) Men jag förstår dig. Hade samma ångest jag med. Glöm inte att du är ensamstående till TVÅ små alltså kommer dom kilon vara borta fram till nästa sommar :) Man går ner sig på vintern när man är ute och går i snön med vagnen och har fullt med kläder på sig :)

2011-08-06 @ 12:32:16
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot.

han hade gått upp 570 gram på 3 veckor. minns inte vad gränsen var. Men hon sa att det inte var någon fara iaf.

2011-08-06 @ 18:59:21
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot.

Jag blev så himla ledsen då jag gick därifrån och det kändes inte alls roligt. Men det var inte min ordinarie bvc tant heller.

2011-08-06 @ 19:06:20
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Jasmin - mamma till Angelina

Du är superfin och bär upp de där + 11 kg väldigt proportionerligt! Inget alls man tänker på, men det är klart att man är mer medveten om sin kropp än vad andra är. Och kom ihåg vad jag sa, tar det 9 månader att gå upp i vikt lär det ta minst lika lång tid att gå ner det igen. ;)

2011-08-08 @ 23:28:08
URL: http://jassisa.blogg.se/
Postat av: Dalila

Dem kilona kommer du tappa snabbare än du tänkt dig;). Fin blogg

2011-08-11 @ 21:49:44
URL: http://www.superpilates.se/pilatesbootcamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0