Fick sån lust att skriva!

Fick en sån lust att logga tidigare idag, så jag gör det nu när jag inte har en Freja hängandes på armen.
Antagligen har jag en Freja på armen inom ca 10 minuter, då jag hör att hon ligger och bökar på i liggelen till vagnen.. De 2 senaste dagarna har hon haft rejält svårt att ligga kvar i den och sova. Kan lova att det är en aning jobbigt då jag liksom hunnit vänja mig vid att få lite egentid efter ca klockan 21:00 varje kväll.
Då har båda ungarna sovit, en i sängen och den andra i liggdelen.
Det har varit tyst, ensamt och otroligt SKÖNT!
Japp, och så var hon i famnen igen!
Älskade lilla barn.. Undra varför hon fått svårt att ligga i den de senaste dagarna?
Antagligen är det en utvecklingsfas..
-
Jaja, så kan det vara.
Det ger nog med sig!
Just nu fick jag lägga hnne i Neos babysitter istället, då är hon lugnare.
En babygunga börjar kännas som ett måste faktiskt, så att jag kan ha fri armar lite då och då.
Som det är nu så hänger Freja på mig mest hela tiden örutom korta stunder då hon(ta i trä) sover själv.. Hon älskar dock att bli gungad, så jag tror att en babygunga vore en kanonidé! Den skulle ge mig mera tid över till annat än att bara hålla i Freja och paniklaga mat med 1 arm eller i illfart till Saga.
Så en babygunga ska jag köpa då pengar landar på kontot.. Har råd med en billligare nu
men jag väntar hellre och köper en som jag verkligen vill ha!
Kanske lir det en billig endå, men det vet man ju inte och jag vill inte köpa något som vi inte gillar.
-
Nej, nu ska jag filosofera över ett annat inlägg.
Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0