Ett inlägg kanske?

Kanske borde jag blogga?
Det känns som om jag inte har bloggat på flera dagar, fast det var väl bara i förrgår som jag skrev svarsinlägget på frågestunden? Jo, tror det.
Men det inlägget skrev jag i PS och postade sedan som 3 bilder eftersom det inte går att göra mellanrum mellan raderna på denna dator. Jag har börjat vänja mig vid det, men när jag skulle skriva det där inlägget så blev et för jobbigt, ville ju faktiskt att det skulle synas när jag bytte mellan fråga och svar + ha mellanrum mellan frågorna..
Jaaaaag vet, intresseklubben antecknar..
-
Igår var jag, barnen(såklart) och deras pappa ut på Birsta en sväng. Saga skulle få en ny regnjacka, och så ville jag kika lite på kläder, bara för att det är skoj. Hittade ingen jacka åt Saga, men
däremot hittade jag en regnoverall!
Så nu har hon en ordentlig sån tills dagis börjar nästa vecka.. Hennes nya dagis!
Grymt spännande och roligt :)
Sedan köpte jag 3 mössor, likadana till Freja, Neo och Saga!
Väldigt söta, randiga i grått och svart med öron, nos och ögon
på som ska vara en zebra tror jag.
Så nu har Sga nya kläder tills dagisstarten. Det är inte helt fel!
Vi var även till farmor en sväng. Där fick Saga en klänning, och Freja fick ett par byxor, en tröja och
två par fina strumpor. Sedan tidigare har hon också fått ett par lila mysbyxor
och en jättefin body av sin farmor.
-
Nu ska jag ta och skriva ett annat inlägg, men ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Annika

Så Saga ska vara på dagis när du är mammaledig? Eller ska du ha det som lite avlastning bara?

Hoppas allt är bra med dig.

2011-08-01 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0