Det verkar inte bli..

..någon utställning.
Är just nu sjukt less, och faktiskt ledsen.
Inget roligt ska jag få lov att göra, det ska bara krångla!
Jag som sett fram emot att åka på den där utställning, och så blir det såhär.. Som vanligt verkar det som!
Jag är så jävla less på att sitta i det här jävla huset och glo jämt, det är skittrist.
Jag får se framemot nästa helg istället då det är dags för Stockholmsresan.
-
Och såklart, imorgon är det ju kalas för Isabell. Det ska vi gå på.
Men jag hade tänkt att köpa del 2 till henes present idag på stan.. Det blir inte heller av :/
Får försöka åka in i morgon innan kalaset och köpa det!
-
Usch, så less och ledsen jag känner mig nu. Nästan gråtfärdig faktiskt.
Men, det är inte mycket att göra just nu. Skulle läget bli förändrat är jag jätteglad men det känns långt borta.
Men om det mot förmodan ändras så lovar jag att berätta det för er.

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Det låter inge alls någe bra :/



Vet inte vad jag ska säga för att få dig att må bättre för jag vet ju inte vad som har hänt :( Men jag vet att du är stark som kan ta dig igenom det iaf <3

Stor styrkekram till dig <3

2011-08-28 @ 20:07:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Blev det någon utställning ändå? För jag såg på FB att ni skulle dit ändå?



Skulle du kunna förklara för mig hur man gör för att ladda ner skrivstilar och diverse "stickers" så som hjärtan osv till sin ps??? KRAM!

2011-08-29 @ 21:30:30
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Va tråkigt :/



Oj nu förstod jag inte alls hur du menar. Vart i ps:en hittar jag penslarna? Haha! Tröga mig ^^

Finns det någon video där dom förklarar sånt? Länk?

KRAM!

2011-08-29 @ 22:55:47
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Lilla H

hoppas det känns bättre snart

2011-08-30 @ 10:03:37
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0