Åker för att..

..vara med världens bästa Beckis!
Carina ska åka bort och då tänkte jag göra Beckis sällskap medan Carina är borta.
Jag åker nu ikväll, och kommer hem på onsdag eftermiddag.
Jag har packat, och ska börja klä på kidsen när Carina ringer och säger att hon är på gång hit.
Och vad det känns ovant att packa till 2 barn!
Jag har packat så att det ser ut som om jag ska vara borta hela veckan och har noll koll på vad som är med..
Förhoppningsvis har jag kläder så att det räcker och blir över. Jag är ju dönojjig att Freja helt plötsligt ska bli en kräkunge när vi far bort så jag har alltid massvis med kläder i skötväskan. Och då är det typ när jag bara ska till stan.. Så nu var jag ju tvungen att fylla på med kläder, för vi ska ju vara bort i 2 dagar, haha!

Just nu försöker jag få Freja att sova, medan Saga springer runt och jävlas.
Hon börjar bli lite trött och då är det extra skojig att vara så busig man kan.. Hon vägrar just låta Freja vara ifred.
Freja ligger i babysittern och sover(försöker sova) medan Saga ihärdigt från alla håll säger "Heeeeeeeeeej" till henne. Jag säger till Saga, förklarar för henne men ja.. Det går inte!
För att få henne att sluta får jag upprepade gånger sjunga "I ett hus vid skogens slut...", förut var det "Imse Vimse Spindel" men nu har hon bytt favorit. Kan lova att jag är nådigt less på båda låtarna.
Men vad gör man inte för sina älskade barn?

Ja, det här inlägget skulle publiceras typ vid 19:00 men datorn hemma fick muppfel och därför kommer det nu!
Jag är på plats hos Carina och Beckis, vi sitter uppe och kollar häst saker ochs ka snart sova!
Imrogon har vi massor planerat och kommer att ha det tokmysigt!


Ha det gott så höres vi!

Kommentarer
Postat av: valeria<3 Mamma till prinsen Williot!

Kika gärna in till mig och ge en röst på det du gillar att läsa på min blogg! Ha det så bra då du är borta! KRAMEN

2011-08-16 @ 12:46:25
URL: http://valeriawikner.blogg.se/
Postat av: Dessan

Hej!



Jag är med i en underbar tävling. (Om man gillar smink). Och eftersom jag är så besatt av just smink så tipsar jag om tävlingen här hos dig.



Länk till tävlingen med superenkla regler:

http://hiilen.blogg.se/2011/august/tavling-4-dior-smink-palett-och-creameyeli.html



Kram!

2011-08-16 @ 16:30:16
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Hoppas ni får det trevligt :)

Kram!!

2011-08-17 @ 00:03:52
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Molly har också den som favoritlåt och det var imse vimse spindel förut :P



Men som du säger vad gör man inte för sina barn, det är bara att sjunga på och se glad ut :D

Kram på er <3

2011-08-17 @ 21:44:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0