Åh, så frånvarande..

Ni får förlåta att jag är så frånvarande, igår fanns inte orken att blogga och idag har jag helt enkelt haft tiden att blogga. Det har fått vara helt enkelt! Tänkte blogga igår och idag men det har inte blivit.
Men nu så!
-
På söndag är det dags för utställning! Ska ställa Milton och Prinsessan, för första gången på väldigt länge.
Det ska bli otroligt roligt, jag har verkligen saknat utställningar och allt vad det innebär.
Lite nervös är jag allt, men det ger sig. Jag är bara "bra" nervös, en sån där uppspelt nervositet som gör att man blir peppad. Varje morgon då jag vaknar och det är dags för utställning så tänker jag alltid "nej, jag skiter i att åka" men jag åker alltid ändå! Inte vill jag missa allt det roliga eller :)
Visserligen är det bara en inoff utställning, men eftersom jag är tävlingmänniska ut i fingertopparna så vill jag ju att mina hundar vinner såklart, jag vill att de ska kicka ass med de andra!
Så imorgon drar vi till Carina, där ska vi bada hundar och fixa iordning dem inför söndagen.
-
Idag har jag bokat tågbiljett till en bebis/mamma-träff jag och Freja ska på den 3 september i Stockholm!
Det ska bli så skoj att träffa en massa bebisar och mammor som jag pratat med nästan varje dag sedan i oktober förra året.. Det känns som om vi är riktigt nära vänner, fast vi egentligen inte ens känner varandra!
Helt sinnes!
Ser så fram emot det!
Det var bra pris på biljetterna med, så det är jag sjukt nöjd med. ch så kommer två tjejer som okså ska åka från Norrland att åka med oss, fast de kliver på senare. Ska li så spännande att se vad det är för tjejer och få se deras småttingar på riktigt. Än så länge har jag ju bara sett dem på bild.
-
Nej, hörni! Nu ska jag rota fram något ätbart, men vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0