Vaknar och tänker, nej..

Hejsan.


För mig är det en sorgens dag idag.
Vi har 4 år till framför oss av en Alliansstyrd regering, SD har fått ta plats i riksdagen och jag kan inte låta bli att undra vart Sverige är på väg. Jag vaknade i morse och tänkte faktiskt, nej.. Jag vaknade och tänkte att det är inte sant, och att jag ska flytta härifrån.  Men nej, så kan man ju inte göra. Nu måste man ladda om!
Vi siktar på valet 2014 och hoppas att det slutar lyckligare.


Igår kväll var jag faktiskt så upprörd att jag inte ens kunde glädjas åt alla mina besökare, hade ett uppsving med besökare igår. Tror att det var ca 30 mer än det brukar. Men nej, inte ens det tyckte jag var skoj igår!
Äsch, jag kan just nu bara blogga om detta så jag ber att få återkomma senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0