Vad händer en fredag som denna?

Hej!


Alltså.. Jag har i princip aldrig några planer! Jag ska aldrig göra något eller vara ute på något skoj.
Idag är det fredag, och hur ser min dagsplan ut? Jag ska posta ett paket... Och sen? Inget!
Eller jo, jag fixade just något! Ska hoppa av i stan när min låtsasfar ska på begravning och där i stan ska jag kolla efter en mössa åt Saga :)
Så det är planen, en kort visit på stan i jakt på en ny varm mössa åt min gounge!
Ska ta och dra fram lite käder ur säcken med kläder som jag fick av min supersnälla syster och sedan ska jag fixa till mig lite och göra Saga klar så drar vi :)
Saga fick även en underbart tjocktröja som Therese köpte åt henne Barcelona!
Den sitter perfekt, och är helt underbart fin! Så tack för den fina tröjan, som vi ska vara jätterädda om!

Ja.. Nej, jag har ett paket med Molo kläder att packa så vi höres senare!

Kramar!


Veckans Blogg(ar)
Wiilow & EnSara - Klicka för att besöka två grymt bra bloggar!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Hej!

Men tack fin för dina ord. Det känns skönt att höra det du skrev. Jag tycker med att du är en helt fantastisk mamma till Saga. Du är stark och ja, amazing!



spännande med mössan, kul att du hittade en.

Härligt med tröjar från Spanien och att den var passande.



2010-09-17 @ 21:45:26
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Åhhh men då kan jag komma hem till dig och låna några kanske=) jag och skor går inte så bra ihop- kanske kan du lära mig att gå i riktigt hgklackat me=)



Det får bli låga klackar.



Du får /måste ta och gå ut och roa dig. Skulle gärna hjälpa dig med Saga och vara barnvakt, men vi bor inte så nära, synd!



Massa Kramar



Kramar

2010-09-17 @ 21:48:14
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0