Tillbaka.

Hejsan!

Är tillbaka från stan nu, det blev en superfin mössa till Saga från H&M och värsta fyndet från Name It!
Mössan är randig, i lite olika färger med en stor tofs mitt på och två lila flätade "snören" söm hänger ner på varsin sida, supersöt! På name it, hade de total utförsäljning, och jag köpte en jättefin klänning för 20 kr till Saga!
Den är vit med lite blommor på, väldigt fin att ha till en snygg kofta och strumpbyxor :)

Jag hoppas innerligt att de har kvar rean på måndag då barnbidraget ramlat in, för då ska jag fynda lite mera snygga kläder därifrån till Sagan. Vi hjärta rea!

Återkommer med ett inlägg efter middagen!



Veckans Blogg(ar)
Wiilow & EnSara - Klicka för att besöka två grymt bra bloggar!


Kommentarer
Postat av: Em

okej, det var ett fruktansärt program!

2010-09-17 @ 18:15:05
URL: http://picbyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0