Tidig morgon igen..

Hejsan!

Psst.. Har du röstat på din favorit i veckans blogg?


Det blev ännu en tidig morgon och tuff natt för oss. Saga började vakna av och till vid 1 i natt och slutligen så vaknade hon runt 7 och var illpigg! Men, jag lyckades sova riktigt bra då jag verkligen sov och det gör att jag inte känner mig fullt så trött idag som jag gjorde igår. Just nu sitter jag med en kopp kaffe, och tänkte se några till avsnitt av Chuck. Det är bara så synd att det inte finns fler säsonger ute av den serien.. För jag är på avsnitt 12 av 19, men andra ord så är det snart slut.
Trist värre.. Men då blir det till att se någon annan serie. Ska kolla igenom tipsen jag fick utav er läsare :)

Saga har börjat få svårt att äta.. Skitknepigt. I tre dagar nu har hon ätit lite halvdåligt, hon har knappt ätit frukost, inte velat ha lunchen eller middagen riktigt, och sedan till kvällen vill hon knappt ha kvällsfika.
Har ni upplevt detta med era barn?
Saga har varit bra på att äta sedan hon föddes, och det här är för mig bara konstigt, och det stämmer inte med den Saga är. Men kanske är hon bara i en period.

Nej, nu väntar Chuck och mitt kaffe. Men jag lovar att återkomma senare och jag ska bättra på mig med fler inlägg!


Kram!

Kommentarer
Postat av: syrran

förmodligen bara tänder påväg. eller så är hon som mig, får svårt att äta på hösten. troligast är det tänderna :)

2010-09-06 @ 11:02:57
Postat av: syrran

grattis i efterskott förresten! :) har en present till saga från barcelona oxå :) btw så har dom jättefina jackor på hm som jag sett

2010-09-06 @ 11:04:03
Postat av: Jennifer

Åh såna där nätter kan göra en helt slut. Min lillkille äter alltid som att de va han sista=)

2010-09-11 @ 10:44:11
URL: http://urjenniferssynvinkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0