Sorry!


Sorry för dålig uppdatering, jag vet inte vad jag sysslat med idag.. Saga har visserligen varit lite grinig och det känns inte så lätt att blogga med en stingslig snart 1-åring som hänger i mitt ben och skriker för fulla muggar, haha!
Min lilla dam har ett jädra humör!
Ojojoj!

Men det är gulligt, hon har vilja och ett jävlar anmana. Det är bra att ha, bland alla vassa armbågar därute!
Just nu förbereder jag mig för att gå och sova, jag börjar få ont i huvudet och känner mig lite sjuk.
Så sova står på schemat för mig nu! Skulle bara lägga ut två nya annonser på tradera :)
Idag gick ifa auktionen på Molokläderna ut.. Trodde först att de skulle bli kanska fjuttigt betalt för dem, men icke!
De slutade på 260 kr, så jag är nöjd! Det känns helt okej att släppa de kläderna för det priset :)
Nu har jag iaf lagt ut två par skor på tradera, båda paren är från Friis&Company och de är för stora för mig efter det attjag gick ner så mycket efter graviditeten.. Så de ska väck!
Om ni är nyfikna, eller kanske till och med intresserade så hittar ni dem här & här!
Funderar även på att sälja lite av mina knappt använda partyklänningar.. De är så stora att de ramlar av just nu och ja, det ska ju helst inte ändras! Så ja.. Kanske! Eller så testar jag på det här med bloppis.
Ni som testad bloppis, hur har det funkat för er? Säljer ni bra?

Jaja, ni får sova gott så höres vi i möra!




Veckans Blogg(ar)
Wiilow & EnSara - Klicka för att besöka två grymt bra bloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0