Så trist!



Lördag måste vara den sämsta bloggdag ever!
Besöken droppar, och kommentarerna likaså. Vad gör alla?
Är alla i hela Sverige ute och festar eller är ni på Blog awards?

Och på tal om Blog awards, jag vill så gärna att Spajder vinner!
Jag vill att hon och såklart  "hemmahoppet" Ana Gina vinner, det vore skitroligt
eftersom båda två är utmärkta bloggare, som jag följer :)
Men i kategorin "Årets roligaste" måste jag tyvärr svika Sundsvall och hejar på Spiderchik, och jo..
JAG HAR RÖSTAT JÄRNET PÅ HENNE!
Så jag håller tummarna för dem!

Vad har jag då gjort idag då?
Jag var inte in till staden, fick inte tag på Sophia och kände mig inte så pigg heller.
Saga har varot på ett knepigt humör idag, och hon fick faktiskt sova en stund på eftermiddagen eftersom hon var så himla grinig. och just nu står hon och skriker av ilska brevid mig.. Hon har ett jädra humör den lilla damen!
Nej, det är dags att bada henne, och sedan blir det natten för min arga dam.

Ha det bra :)

Kommentarer
Postat av: Martina

svårt att säga vad alla männsikor gör en Lördag men man ser att blogg statistiken går nerråt;P men de kommer igen sen till veckan hihi!



låter som ni haft en lugn och skön dag idag:)



sv: om man ska jämföra mina gravididteer med hur jag mår så spydda jag 9 månader med Cornelia och fick knappt i mig något alls mer än kalla sopper men slapp allt vad värk hette. Men denna gången så äter jag mer och har sluppit illamåendet men har fått foglossning. så de är verkligen helt skilda gravididter.



Hoppas du har en härlig lördag kväll

kram

2010-09-25 @ 20:52:45
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag är inte ute och festar iallafall.... :P är ju inte direkt den typen. Mysig hemmakväll är mycket bättre! (fast har inte nån att mysa med förrän på fredag ^^)

2010-09-25 @ 21:34:18
URL: http://heartloving.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

kan inte riktigt koppla vem malin är men tror jag vet. ja gud ja, Alice var jätte duktig som klarade av att sjunga så hes som hon var. Hon är verkligen bra. Jag gillar också även sebastian men tyvärr så verkar han inte göra sitt bästa för vet att han kan mycket bättre än vad han har visat de 2 senaste programen

2010-09-25 @ 23:51:48
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

ja eller hur, man kan ju tro att man är gravid. men det kan vara helt omöjligt att jag är igen för jag har varken kille eller vart med någon så ;D men det konstiga är att jag fattar inte vad det är för fel, jag vet ju inte hur fort man återställer sig efter en graviditet/förlossning för jag tror inte att jag har haft mens på 2 hela månader nu nästan ;s

2010-09-25 @ 23:53:37
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv: Tack så mycket :) Det var verkligen skit kul att få se sin bror för allra första gången. Vad har du haft för dig i helgen annars då?

2010-09-26 @ 09:07:01
URL: http://angelicacomet.blogg.se/
Postat av: Anna

Man undrar ju vad det var med folk igår. Jag hade sämsta statistiken på typ flera veckor :S

2010-09-26 @ 11:57:24
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0