Remember Me..

Hej.


Har ni sett Remember Me?
Det har jag, för ca 1 vecka sedan och den satte sina spår.
Det är en vacker film, en film med en djup vacker tanke och man blir verkligen berörd utav den.
Jag vet inte om jag vill se den igen, men ändå så vill jag det!
Sinnes..
Den var iaf väldigt väldigt väldigt bra.
Men ack så sorlig.


Nu ska jag Photoshopa lite, har en hel header att göra åt Ilda, och en att göra klart åt mig + att jag ska lägga in en sak på en annan header. Har med andra ord en del att göra :)
Vilken tur att jag ÄLSKAR photoshop!


Ni får ha det underbart, så höres vi.


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag såg den filmen igår, så bra film! Den fick mig att le och att bli ledsen... sååå sorgligt!

2010-09-28 @ 18:16:43
URL: http://heartloving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0