Pallra mitt arsel till stan & för hälsan :)

Hejsan!


Imorgon ska jag försöka att pallra mitt arsel in till stan.
Vill verkligen vara med på Manifesten mot Rasism som de har där imorgon klockan 13:00.
Det är lite beroende på hur Sagas humör är ch på hur min hals, mitt huvud eller ja, hela jag mår.
Just nu är jag fortfarande krasslig och har ingen vidare lust att stå ute i regn och rusk för att bli ännu sjukare.. Jag är ensamstående mamma och tid till att var asjuk finns inte riktigt hos mig, hehe.
Men samtidigt så vill jag hemskt jäkla gärna vara med på det där! Jag vill, vill, vill!
Men vi får se.

Jag lär ju meddela er om jag åker in eller inte. Och om jag åker in så ska jag även passa på att kolla på saker till Saga. Hon fyller ju år om exakt två veckor idag! Wihoooo! Det är så häftigt. Så häftigt att jag knappt fattar att det är sant! Åh, min stora stora unge :)


Japps, nu ska jag stänga ner denna dator och typ göra någonting..
Drick thé och glo på TV typ.

Men just det ja!
Vad har jag då ätit idag?

Frukost: 2 stycken skivor med grovt bröd, ett glas juice(osötad) & en kopp thé.
Lunch: Nutrilett
Mellanmål: Lite vindruvor.
Middag: Wokade grönsaker med ris och ägg och lite cola.
Kvällsmål: Två hårdbrödsmackor med stuvade kantareller.

Druckit idag:(utöver matdrickat)
En kopp thé! Jäyyy, inget kaffe på hela dagen!


Motion:
Ingen, eller ja.. Jag har ju gått lite men inget mer.
Är ju fortfarande sjuk :/

Det börjar ta sig med maten, jag börjar bli duktigare på att äta, och att äta hyfsat rätt.
Jag har även köpt hem lite musli till frulle, så det ska jag börja att äta nu :)
Sedan så underlättar det med att ha lite frukt hemma och att kunna ta nutrilett
till lunch, även om jag fått höra av en vän att det inte är bra med sånt.
Men jag gillar dem och blir mätt för ett tag på dem så, de får stanna ett tag till iaf.
Japp, nu längtas det bara tills jag är frisk och även kan röra på mig!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Duktigt Anna! och krya på dig, det är jobbigt att vara sjuk.

2010-09-25 @ 00:50:43
URL: http://heartloving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0