Och regnet det bara öser ner..



Ja, här sitter jag och regnet utan för bara öste ner.
Jo, när jag skrev rubriken så öste det ner, men nu har det avtagit och jag får inte längre känslan av att taket ska rasa in. Nu är det istället bara mörkt, tyst och stilla. Det ändå som hörs är datorns surrande, hundarnas tassar och tv:n låga ljud av en hockeymatch. Själv så sitter jag mest tyst, med mina egna tankar och funderingar.
Det är inga djupare funderingar, utan jag tänker mest på Sagas födelsedag som kommer snart, jag klurar på vad hon ska få i present och lite hur det ska se ut med hennes kalas.
Får se.. Men jag har iaf planerat att köpa lite ljudleksaker eftersom hon älskar såna.
Det kommer inte att bli massvis med presenter men några som kostar lite mer istället :)
Saga har ju egentligen ingen aning om vad som händer, men för oss andra är det roligt att fira henne!

Känner att jag håller på att bli sjuk. Har börjat få ont i halsen, jag har fått lite hosta och huvudet värker..
Hoppas verkligen att jag slipper bli sjuk.. Det är så jobbigt att vara sjuk!
Hade tänk att gå på Name It inne i stan på måndag och det vill jag inte göra om jag är sjuk, för det är verkligen ingen höjdare. Nej, vi håller tummarna för att det inte blir värre än så här.

Nej, om man skulle ta och stänga ner bloggen för ikväll?

Vi hörs när vi hörs!



Veckans Blogg(ar)
Wiilow & EnSara - Klicka för att besöka två grymt bra bloggar!





Kommentarer
Postat av: En chicmommy

Åhh vilken mysig blogg du har :) och en underbar söt tös :)



sv: tack för de fina orden :)



händer hos dig denna kalla tisdag?

2010-10-05 @ 14:37:50
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0