Nu är det dåligt med uppdatering.

Hejsan!


Hann inte blogga på morgonen, eller ja. Jag valde att inte hinna eftersom jag spenderade morgonen med att rösta på Spiderchick i Blogawards :) Har ni röstat på Spajder?
INTE!?
Men gört då för fasiken! Gört, gört, gört!

Jag har iaf förutom att röstat på Spajder, varit på Birsta och varit på vanliga tråkbutiker. Låtsasfrasan köte lite småsker till huset, alltid skojsigt! Men jag var inte ens in på klädaffärer eller så. Kände verkligen inte för det eftersom jag har ont i huvudet, halsen gör sketaont och jag knappt kan snacka riktigt! Så näe, ingen shopping..
Ska försöka ta mig iväg och kika på saker åt Saga någon annan dag, vill ju gärna vara en gnutta friskare då.
Hon fyller ett år om exakt tcå veckor idag! Bara två ynka veckor!
Tiden har sprungit iväg och jag kan knappt förstå att för ett år sedan låg hon kvar i magen och jag hade.. Typ 10 dagar till BF. Sjuuuuukt!
Jag fattar inte vart tiden försvunnit?
Det är nästan så att jag vill stanna tiden, jag vill gå tillbaka i tiden!
Jag vill bara uppleva allt igen, men jag vill också att tiden ska fortsätta framåt så att jag får se vem Saga ska bli och vad hon kommer att vilja och tycka när hon blir större. Åh, vad jag älskar att vara mamma!
Det finns inget bättre :)



Kommentarer
Postat av: Ilda & Amilia

Jag skickar några bilder =)

Jag ger dig fria händer, jag litar på dig ;)

Sålänge du har med texten " Togehter we make a family" Så får du gör aprecis som du vill :)



TACK <3

2010-09-24 @ 19:46:17
URL: http://mislimoje.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill ha ett birsta här hemma,allt samlat =) vi stannar alltid och äter frukost på ikea när vi åker upp till min pappa :) vad ska du köpa i present? Visst är det spännande att se vilka dom små liven ska bli samtidigt som man längtar tebax till bebis tiden :)

2010-09-24 @ 19:55:39
URL: http://tjugofemtolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0