Mot målet, för hälsan - 1!

Hejsan!

Då ska vi se!
Det var väl tänkt att jag skulle skriva upp vad jag ätit, hur mycket jag rört på mig och faktiskt eftersom det är första gången, hur mycket jag väger idag! Dag nr 1 :)
Det är dock en aning synd att vågen jag väger mig på är lite osäker.. Jag vet inte riktigt om den visar rätt och tyvärr så visar den inte hekton vilket gör att det kommer att var svårt att se skillnad på kort tid, men jaja!

Vägde mig och vågen visade: 60 kg
Idag har jag varit sjukt dålig på att äta och antagligen ätit fel men here it goes!
Frukost: Ingen
Lunch: Ingen
Middag: 2 1/2 veg pizzaslice på Ikea och en liten dricka.
Kvällsmål: En Nutrilettshake.
Detta har jag druckit: 2 koppar thé & två koppar kaffe(detta är utöver matdrickat)

Såhär har jag motionerat:
I princip inte alls, halsen gör ondare idag än vad den gjorde igår och just därför tar jag det lungt.
Vi kommer igen snart, just nu traskar jag i lugn takt och inväntar min friskhet :)

Så vad säger vi då om denna dag?

Ja, en dålig matdag. Ingen frukost, ingen lunch, en onyttig middag..
Men det tar sig! Ni skull ha sett hur dagen innan skulle ha sett ut, och jag är glad över att jag inte ätit en enda godsak iaf! Men nu är Nutriletten inköpt!
Om för er som undrar.. Jag har inga planer på att banta och byta ut alla måltider med Nutrilett.
Utan den är till för att jag INTE ska skippa måltider.
Det är bättre att äta en sådan istället för att skippa måltider, den ger allt kroppen behöver och går snabbt att slänga ihop när man har bråttom. För som jag känner mig själv har jag jäkligt lätt att ta till med gotta för att stilla hungern när jag har bråttom, och nu behövs inte det längre :)


Hur går det för er som hänger på?
Har ni startat?

Kommentarer
Postat av: Linda

Gumman, snälla snälla snälla drick inte Nutrilett. Det är mer socker i en sån, än vad det är i en chokladkaka fan! Och det gör att du bara blir mer hungrig sen och kommer kasta i dig massa skit istället.

2010-09-22 @ 22:24:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Annika

Illa illa Anna, ingen frukost eller lunch! Kom ihåg frukt och grönt också :)

Kram

2010-09-22 @ 22:56:23
URL: http://heartloving.blogg.se/
Postat av: Maja-Mamma till Joel

sv: hehe ja vist blev den liten!

ja jag födde på sundsvalls sjukhus :)

2010-09-22 @ 23:30:27
URL: http://mammasjoel.blogg.se/
Postat av: Anna

Man ska inte motionera om man är sjuk! Och försök äta frukost som sägs vara det viktigaste målet :)



sv: jo allt är bra, sj? :)

2010-09-23 @ 08:18:19
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: hannah jonsson

hej du hade kommenterat en bild på min blogg på min hund. och ja det är en chihuahua :)

2010-09-23 @ 12:28:16
URL: http://pipgris.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har blvit super dålig på att äta speciellt lat att inte göra något till frukost,lunch och på jobbet blir det kaffe och ett winerbröd.. Men vd är ditt ideal mål/vikt? gick du upp mycket med saga?

2010-09-23 @ 22:00:47
URL: http://tjugofemtolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0