Long time no see!

Hejsan!


Jag bloggade inte igår.. Han inte på morgonen och var med Sophia resten av dagen. Tror att vi kom hem runt 8, och då var det bara att lägga Saga och sedan tittade jag på film och somnade sedan. Utmattad som jag var.
Natten mot igår så sov Sagan ganska bra, men jag vaknade ändå. 2 gånger, till och med! Vaknade upp, kollade mig omkring, undrade lite varför ungen sov och sedan så låg jag vaken ett tag innan sömnen jagade ikapp mig igen och jag kunde somna igen. Sagan brjade inte med sitt vaknade fören vid 4-5 tror jag, och sedan höll hon på till klockan 8. Vi klev upp efter ett tag, gjorde oss iordning och for till Sophia.
Vi var på Birsta och kikade på en massa roliga saker, och så åt vi lyxmiddag på ikea :)
Vegetarisk pizzaslice och kaffe med kanelbulle till efterrätt!

Det är precis som om min kropp är inställd på att den ska vakna. Så som det var i slutet på graviditeten och när Saga var mindre. Tror att det kan vara så, eftersom hon vaknat väldigt mycket på slutet och jag då också vaknat.
Så nu, fast hon inte vaknar så vaknar jag! Det går väl över antar jag, så fort kroppen och hjärnan märker att den inte behöver vakna.. Fast nu ska man ju inte ropa hej föränn man är över bäcken.
Inatt lär hon väl vakna igen.
Det är nästan lite ångestfyllt att gå och lägga sig eftersom jag oftast är så trött när jag lägger mig, men inte riktigt kan somna eftersom jag tror att Saga ska vakna.. Och så många gånger har hopn vaknat precis när jag håller på att somna. Nej, jag hoppas verkligen att det ska gå till sig!

Nog om det!
Veckans blogg! Ni kanske har undrat vart det tagit vägen..
Vinnaren publiceras under dagen, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Nån gång kommer det att vända vännen! Nån gång, kommer du att få dra upp henne ur sängen.. det kommer la det också ska du se. Nån gång återställer du dig och din förlorade sömn. Det påminner mgi måste till ikea och fylla på pizzalagret ju.

2010-09-11 @ 12:04:46
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

ja han är så duktig :) jaha vad jobbigt, varför låter hon inte dig sova då? :/ jadå den har väl vart okej, din då?

2010-09-12 @ 12:05:49
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Ja, jag kände att det saknades lite mer om hemlagad barnmat som man kan läsa :D Har lite ambitioner så vi får se var det hamnar :D Ska se om jag lyckas lägga in ltie tips för äldra barn med ;D



Men du, ingen veckans blogg än! :O Jag som är nyfiken ^^

2010-09-12 @ 19:44:57
URL: http://simonesbarnmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0