Laddar för..

.. BVC!


Vi laddar för BVC, jag genom att käka frukost oc genom att ha gett Sagan frukost.
Saga laddar genom att försöka slicka på bordet och prata med dogsen. Vet inte riktigt vad som gick fel där, hehe.
Efter BVC så hade jag egentligen velat åka in till stan, för att handla lite åt Saga. Hon ska få nya kläder till sin födelsedag och så ska hon ju få lite presenter. Men presenterna vill jag nog helst köpa på Birsta.
Det kanske jag vill med kläderna också.. Fast helst vill jag kolla på de flesta affärerna så att det blir rätt :)
Men jag vet ju redan att hon ska få en(eller två) stor docka och den ska inhandlas på barnens hus i Birsta.
Sedan så ska hon få någon "plingplong-grej", ni vet en sådan som spelar musik eller låter och pratar?
En sån ska hon nog få.. Vad hon verkligen INTE ska få är gosedjur, hon har redan mängder.. Alltså, ja. Hela hennes leksakslåda är FULL utav dem!
Men hon gillar dem så de får vara kvar :)

Det ska bli jätteroligt att få handla åt henne! För nu har jag verkligen en ursäkt för det liksom, jag får handla lite leksaer och sådant utan att folk tycker att man slösar pengar. Ho fyller ju faktiskt år!
Och snart är det jul också.. Då ni!
Då får man också köpa lite julklappar, och det är faktiskt det första året som Saga kommer att tycka att det är lite skoj med jul eftersom hon bara var ca 2 1/2 månad gammal sist. Då fick hon lite saker, men hon sov ju mest så hon fattade ju verkligen inget av allt ståhej. I år lär hon fatta desto mera!
Skoj, skoj!

Nej, nu ska jag vara med Saga!
Vi höres senare.



Kommentarer
Postat av: Madde

Längtar åxå till jul, då man får se Simons ansike skina upp av ev. tomte och alla ljusen i fönstren och snön :) Han var jue bara 9 dagar förra julafton så den var kanske inte den mest intressanta för honom ;)

2010-09-27 @ 12:47:08
URL: http://madelin82.blogg.se/
Postat av: Angelica

JA en helt otrolig känsla var det. Ja visst är låten bra tyckte att den passade in på nåt sett. :) hur är det med er då? Kramar

2010-09-27 @ 15:00:13
URL: http://angelicacomet.blogg.se/
Postat av: Martina

Hoppas de gick bra hos bvc:)



låter mysigt att shoppa lite saker till lillan:) hihi de där med gosedjur känner jag igen;P här hemma finns de massor också haha!



hoppas ni fick en mysig dag

kram

2010-09-27 @ 15:07:59
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

Ja så fina så

2010-09-27 @ 15:36:05
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack :) jo de är bra, sj då?

2010-09-27 @ 17:42:53
URL: http://isabellalindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0