Kvällen.


Det är nu kväll och jag har knappt bloggat idag, vet inte riktigt varför men det blir så ibland.
Jag var väl trött efter alla gårdagens upprörda inlägg, hehe.
Idag har jag faktiskt inte gjort ett skit förutom att äta och känna mig som värsta svullot!
Har mensvärk, och då blir jag alltid så gottasugen, och sugen på en massa god mat.. Sjukt jobbigt!
Speciellt när jag tappat så mycket vikt i samband med graviditeten, och faktiskt gått ner en klädstorlek.
Jag vill verkligen inte gå upp igen, men i denna takt finns det en risk att jag faktiskt lägger på mig igen.. Ett kilo är nog redan tillbaka, och det är ett bakslag då jag satt ett mål på att väga 55 kg.
Så nu är det nog!
Det är så jävla nog det kan bli! Jag tänker inte sitta och gnälla över att jag går upp i vikt men sedan inte göra någonting för att motverka det. Så nu tillkommer en kategori på bloggen!
Den kommer att heta: För hälsan.

Där kommer jag att VARJE dag att skriva vad jag ätit, om jag rört på mig och hur jag jobbar för att må den vikt där jag personligen mår bäst och jag kommer även att jobba för att leva sunt!
Det är dags att leva det liv som ger mest, det liv som jag mår bra av att leva :)
Det handlar inte om att jag tycker att jag är tjock eller fet, för det är jag inte utan det handlar om att nå ett mål och att vara riktigt bekväm med mig själv. Så nu kör vi!
Imorgon kickar jag igång min nya hälsosamma och underbara livstil.
Någon som ska med?

Vi kan ju faktiskt peppa varandra med att berätta om våra mål, våra resultat och våra framgångar :)

Nu: Idol. Sen: Ett inlägg i den nya kategorin!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv:

bara bra själv?

2010-09-21 @ 21:10:30
Postat av: madde

Sv:

bara bra själv?

2010-09-21 @ 21:10:35
URL: http://kladdigakladden.blogg.se/
Postat av: camilla

Hallå!

vi går på öppna förskolan på bergsåkers ip, de är väldigt mycket folk och började för 2 veckor sen;)

2010-09-21 @ 22:01:22
URL: http://esahiaochmaxismami.blogg.se/
Postat av: Simone

Åh det är så kul att höra att bloggen hjälper någon! Verkligen underbart! :D



Kommer lätt följa din nya kategori! Mitt mål är densamma, även om jag har endel övervikt (väger dok mindre nu än innan grav haha).. Jobbar med för en bättre livsstil! (då kommer vikten av sig själv, iaf om man har endel kilon :P

2010-09-21 @ 22:03:09
URL: http://simonesbarnmat.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

åh jobbigt :/ hoppas du blir frisk snart då :)

2010-09-21 @ 22:16:26
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: Martina

ibalnd orkar man bara inte blogga:) bloggen är inte alt i världen!



va kul att du gick ner så mkt efter din gravididte:) och att du gått ner i klädstorlek:)

kul med en ny kategori:)



hoppas du haft en bra kväll

kram

2010-09-21 @ 22:29:07
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0