Jag borde..

Tja!


Jag borde blogga och jag borde svara på kommentarer.. Men jag orkar bara inte!
Är sjukt trött, det känns som om jag har ramlat in i en vägg igen. Det blir så ibland, jag blir astrött, vill bara sova och glömma att man måste kliva upp. Men jag kliva upp, för imorgon blir ju min unge hela 11 månader gammal :)
Så imorgon är det bara 1 månad kvar till den stora dagen, den dagen då allt blev helt underbart!
Dagen då mitt hjärta föddes in till den här världen och sedan dess har förgyllt mitt liv med sin närvaro.
Tiden har bara sprungit ifrån mig! Det känns som om det var igår jag satt framför datorn med magen, och ville skriva men hade för ont för att kunna sitta där någon längre stund.. Det känns som om det var igår hon låg därinne och sparkade på sin mamma, och det känns som om det var igår jag for till förlossningen för att äntligen få träffa mitt barn! Wow, är allt jag har att säga.. Det är sjukt, och helt jäkla underbart att vara Sagas mamma!

Jag har precis varit med om mina två bästa år, det året då jag väntade Saga och det året då hon växte och blev en stor tjej.. Kan det bli bättre än såhär? I så fall måste det vara jävla bra!


Aja, jag ska sova nu! Men vi höres i möra, och då mina fina vänner ska jag svara på era kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Tack du :) Blont är min naturliga hårfärg :)



Okej ja men det kommer nog snart :)



Min dag har varit jätte bra, din med?

2010-09-08 @ 00:44:59
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Brim Brian

Grattis till lilla Saga <3 Aw, bara en månad kvar! Tiden flyger iväg. Du har haft ett händelserikt år!

2010-09-08 @ 08:33:29
URL: http://frolundaskaningen.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Grattis=) Du vann en tävling i min blogg:

http://millahoman.blogg.se/2010/september/grattis-3.html



Kramar

2010-09-08 @ 10:17:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0