Höstigt värre!

Tjaba!


Det är ett sånt underbart höstväder ute!
Solen skiner och det är till och med varmt i skuggan.
Idag hade varit en passande dag att komma ut och jogga lite, men eftersom halsen fortfarande strular så blir det inget av med det. Det är trist..  Men men! Det ger sig med tiden, snart kommer jag att må bättre och då ska jag komma igång med lite motion igen :)

Vad ska ni göra idag?

Själv så har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Är lite småtrött, och sådär.
Jag tror faktiskt att jag ska leta reda på något skojigt recept att göra till middag idag.
Hade tänkte mig något nyttigt, lätt men mättande :)
Hittar jag ett bra så lovar jag att lägga upp det här sedan!


Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att ni har fint väder iallafall, här regnar det, är molnigt och bara 7 grader ute! Brrr kallt!! Såå tråkigt....

2010-09-23 @ 13:38:31
URL: http://heartloving.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥

jo precis, men tur man inte har henne sen nästa graviditet och det usch för henne

2010-09-23 @ 13:43:33
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: C

Hej, har ett litet tips på en väldigt lätt, nyttig och god vegtarisk måltid, vet dock inga mängder brukar gå på känn. En stekt veg schnitzel sen gör man en röra på röda bönor, fetaost, tomater, quinoa och turkisk yoghurt. Koka quinoan och kyl av den, rör sedan ihop med resten av ingredienserna och severa med schnitzeln.

2010-09-23 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0