God förmiddag.. Eller nått sånt!

Sitter och svarar på gamla kommentarer, har besökt lite utav mina favoritbloggar och lämnat en del små kommentarer. Jag har även försökt att få med mig en Sophia till stan för att gå på manifestationen, men jag fick inget svar hos henne. Ska snart försöka att ringa igen.
Vet inte riktigt hur jag ska göra idag.. Har ont i kroppen, och hostar en massa. men jag är sugen på att fara int ill stan ändå. Åh, vad jobbigt att vara velig!
Egentligen sitter det ju i att jag vill klä på Saga, ta med henne til lstan och shoppa åt henne.. Det sitter helt och fullt i det! Sedan jo, såklart vill jag ju visa mitt stöd i kampen mot rasismen!
Det vill jag ju såklart göra.

Men ja, det börjar om en timme och jag har inte ens orkat klä på mig ordentligt. Sitter fortfarnade i en klänning och bara latar mig. Vi får se helt enkelt!
Som jag skrev igår, ni lär ju få veta vad jag gör!


Vad har ni för planer idag och vad hat ni för väder hos er?
Här är det regning och grått, riktigt höstväder vill jag lova.



Ska klä på mig nu, och sedna ge ungen lunch. Vi höres!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

svar]



hihi ja gör det :) alltid skoj med gratis grejer :D hihi!



- - - -

ps; Nu är min designauktion uppe! :)

2010-09-25 @ 14:29:17
Postat av: Michaela | Foto, vardagsliv & Bloggdesign

glömde blogg adressen ^^ :D

2010-09-25 @ 14:29:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: SveaJ

sv: Haha ingenting klår nog hemgjorda pannkakor ;)

2010-09-25 @ 15:27:10
URL: http://sveaj.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack tack :) detsamma du! :)

2010-09-25 @ 20:25:37
URL: http://berlaansky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0