Bilpriser.se

Hej!

Dagens uppdrag är alltså att recensera bilpriser.se!
Det första jag gör att klicka mig in på sidan, och se vad som finns där.
Direkt på bilpriser.se framsida möts jag av den användarvänliga tjänsten "Värdera din bil", en enkel och bra tjänst som ger dig ett snabbt och korrekt svar på vad din bil är värd. Du fyller enkelt i lite snabbt info om din bil och så vips, så vet du! Jag fortsätter att undersöka sidan lite, och hittat tjänster såsom - Jämnför bilförsäkringar, bildelar till salu och tjänsten jämnför billån. Alla dessa tjänster upplever jag som lätta att använda och jag som inte är så duktig på bilar, och bilsidor förstår ändå vad sidan vill säga. Medan jag klickar runt så ploppar det även upp små tjänster som "Vad kostar din bil att laga?", "10 tips till bilköpet", "Är din bil rätt försäkrad?" m.m.
Hela sidan ger dig väldigt mycket hjälp kring dina bilköp eller då du har bilar till salu, här finns allt för oss privatpersoner!

Har du företag? Ja, då kan du bara välja fliken "Företag" och lika snabbt som du klickade på den knappen kan du genom deras enkla tjänst uppgradera dig till Bilpriser PRO. En tjänst för dig som skall köpa bil till företaget, köpa ut din firmabil eller som enkelt vill få marknadens bredaste tjänsteutbud av korrekta, trovärdiga och dagsfärska fordonsvärderingar. Från enkla webbapplikationer till automatiserade kreditprocesser.

Letar du efter info om begagnade bilar?
Ja, men då klickar du bara på den tredje fliken och får direkt upp en sida där du enkelt väljer märke på den bil du letar efter, därefter kommer du att få välja modell och senare årsmodell. Du får sedan upp matnyttigt info om den bil du sökt efter. Sidan visar kort info om bilen, för och nackdelar samt saker att se upp med.

Så alltså!
Ska du sälja din Volvo V70?
Eller varför inte köpa en Bmw M3?
Kanske ska du värdera din gamla Nissan?

Ja, men gör då det på Bilpriser.se som får högt betyg av mig :)




Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

sv; ja då är det bara att springa iväg och köpa den ;) finns på akademibokhandeln i Birsta!



ska flytta till Sundsvall om ett par veckor. vart i stan bor du?

2010-09-06 @ 22:40:09
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: HFK

Tack så jättemycket! Din är dunderfin den med! :)

2010-09-07 @ 03:47:50
URL: http://hfk.blogg.se/
Postat av: Martina

Lätt ju som en bra sida de där:)



hur står de till med dig idag?:)



hare gott

2010-09-07 @ 10:37:16
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Dessan - Mitt liv som 19åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

SV: Haha ja, det är huggtänder. Jag gjorde huggtänder på oss båda, dock syns det inte lika tydligt på mig. Vi har även röda ögon, men det syns knappt. Haha, hade tråkigt!

2010-09-07 @ 12:00:14
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0