Usch, för mig!


Har uppdaterat så otroligt dåligt i flera dagar nu.
Det är verkligen trist.. Men jag är på G att bättra mig, bara jag hittar tiden till det!
För just nu har tiden blivit en bristvara, och min älskade Saga har gått in i någon form av trots.
Hon vrålar och skriker, hänger i mina ben och jagar efter mig mest hela tiden. Och detta gör det ootroligt svårt att sätta sig ner här och blogga! För rätt som var det är när jag sitter här så avbryter hon sin lek och går fram till mitt ben, tar tag i det och vrålar som en besatt, hehe. Hon är knasig!
Ingen kan ju iaf påstå att hon inte har någon vilja.. För det har hon verkligen!

Jag lyckades inte ens få ihop ett kvällsinlägg igår, jag hann inte ens skriva vad jag ätit unde de tre senaste dagarna.. Sinnes! Men faktiskt, igår kväll var Sophia och Vicky här så då kunde jag ju inte blogga.
Och vet ni vad? Saga vägrade att lägga sig igår, hon somnade inte förrän vid halv elva!
Envisa lilla skitunge, hon skulle minsann inte sova vid 8 som vanligt, neeeeej då!

Menmen, det gjorde inte så mycket. Hon fick helt enkelt vara uppe med oss och busa lite till.
Och hon sa faktiskt ett nytt ord.. Eller snarare ett nytt namn :)
Hon kikade i Sophias plånbok, där det sitter en bild på Sigge(Sophias hund) och så berättade vi att det var Sigge. Det tog inte lång tid förän hon började säga "Igge" - alltså Sigge!
Min duktiga, envisa lilla skitunge :)

Nej, det är väl dags att sluta på detta inlägg.. För det står ett skrikande barn vid mitt ben.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0