Mot målet, för hälsan!

Nu har det slarvats med dessa inlägg, det är dags att berätta vad jag ätit under dessa fyra dagar och jag hoppas att jag minns! Nu ska vi se..

Måndag:
Frukost: Två mackor, ett glas juice.
Lunch: Nutrilett
Middag: Grönsaksburgare.
Kvällsmål: Två hårdbrödsmackor med ost.

Under måndagen var jag även en dummis och fuskade med lite sojaglass.. Var så sugen!
Sedan till motionsbiten, var på Birst en hel dag och gick. Det borde nästan räknas som lätt motion, haha.
Men förutom det, inget.

Tisdag:
Måndag: Två mackor, en kopp thé.
Lunch: Nutrilett
Middag: Pastasås med pasta
Kvällsmål: Riskakor.

Fuskade även denna dag med glass, som tur var jäkligt lite.. Men ändå. Dumt!
Motion, i princip ingen. Hade planer på att gå ut och gå, men Saga var ju som jag nämnt sjuk så jag ville inte dra ut henne.

Onsdag:
Frukost: Två mackor
Lunch: Nutrilett
Middag: Sallad med lite dressing
Kvällmål: Riskakor och några rån.

Gick på en rask promenad i skogen, upp för backar, nerför backar genom snårig skog och över ängar.
Saga satt i bärsele och på så vis blev det lite extra träning. Körde även lite styrketräning senare på kvällen.


Torsdag:
Frukost: 2 mackor, en kopp thé.
Lunch: Nutrilett
Middag: Pannkakor med sylt och lite grädde.
Kvällsmål: Vindruvor och två mackor.

Gick på en rask promenad runt området, i ca 1 timme. Körde också ett kort pass med yoga.





Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0