Kvällsinlägg!

Hejsan!


Det känns roligt det här, det känns skoj att blogga igen. Men bara så länge det görs då jag vill och känner för det.
Precis som de tre senaste inläggen. Det ska vara roligt att blogga!
Precis som nu :)

Idag har vi haft en trött dag, jag har helst bara velat sova och Saga har helst bara velat klänga på mig.
Igår var hon lite krasslig min lilla älskling och jag misstänker att det är dagisbakterier som spökar.. Men idag var hon bättre, fort farande klängig men inte lika varm och snorig. Jag hoppas verkligen att hon blir bättre tills på tisdag då det är dagisdags igen, och jag vill verklogen inte att hon missar dagar nu i början. Tanken är att jag ska testa att lämna henne själv på onsdag, eller torsdag. Får se hur det går med det, värst är det nog för mig och Saga efter att hon sovit.. Vi får se helt enkelt. Tänker hålla mig nära så att det bara är att springa dit iaf det blir något problem.

Jag börjar verkligen längta tills parningen på Pirelli ska ske, det ska bli härligt att se om det blir några puppisar.
Och om det blir det så ska det bli underbart stt se dem växa upp och utvecklas!
Min första kull, i mitt kennelnamn! Tänk er det va?!
Mina bebbar..
Snart, snart är det dags. Hon beräknas löpa nu i november och då sticker vi
till Linköping för parning med hanen med stort H! Spännande så det förslår!


Nej, nu ska jag ta och avsluta detta inlägg, är sååå trött!
Bye!



Kommentarer
Postat av: Sabina

SV; Tack för dina åsikter gällande dagisproblemet jag tog upp!



Btw, ser att du är tokig i hundar ;) Jag också: P har du kennel? :)

2010-10-31 @ 20:36:15
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: malin

Hejsan, fin blogg du har, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur jag gick från att vara livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som 19 åring :) <3

2010-11-01 @ 16:20:20
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Martina

Kul att du gillade namnet vi valt till våran tös:) de är riktigt vackert faktist hihi:)



Välkommen tillbaka får jag väll säga till dig:) man ska aldrig känna sig tvingad att blogga, man får göra de när man känner för de annars blir de lätt tråkigt!



Spännade att du ska para din hund snart:)



jobbigt att tösen redan dragit på sig dagis baciller hoppas de går över snart.



förlossningen gick bara bra denna gången kändes jätte skönt:)



Hoppas allt är bra med er

kram

2010-11-01 @ 17:34:30
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0