Irriterat morgoninlägg.

Tja på er!


Sitter här och har precis gett Saga sin frukost, och mår lite si så där.
Är för det första irriterad, och så mår jag lite illa och tror att jag börjar få ont i halsen igen.
Jätteroligt.. Eller inte ett dugg.
Har också extremt jädra ont i nacken, viilket aldrig är roligt. Jag är också trött, och less.
Det känns som om jag är världens gnällhög, men ni får stå ut! Jag gnäller ju inte så himla ofta så när jag väl gör det är det lugnt. Alla behöver gnälla av sig då och då.

Ja, som ni vet var gårdagen bra. Shoppade lite grann och det är alltid roligt! Borde kanske göra det idag så att man blir på bättre humör och slutar sura. Eller så pussar jag på goungen min!
Det brukar också fungera alldeles ypperligt!
Och på tal om ypperligt.. Det är helt klart mitt nya favoritord!
Testa att säga det några gånger. Ypperligt, ypperligt, ypperligt!
Sedan att sätta in det i meningar är bara ännu bättre, och speciellt såhär: "Det låter ju alldeles ypperligt"

Jaaaa.. Och så var dagens konstigaste utsvävning gjort. What to do now?
Jag ska ta och byta om på Saga och sedan ska jag dricka thé och se på tv.


Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Tack så jätte mycket, kommer komma upp mycket mera bilder på bloggen.

Allt är bra med mig idag, självdå? :D

Jätte fin blogg förresten.

2010-10-03 @ 18:39:42
URL: http://picturesfromlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0