Dessa helger..



Damn! Jag har inte varit aktiv alls på bloggen idag, och besökarna är de lägsta på HUR länge som helst!
Suckelisuck.. Har försökt att tänkaa att jag inte ska bry mig i det, men jag bryr mig ändå. Är faktiskt rädd om mina fina läsare.. Aja, jag SKA bli mer aktiv och blogga för er, samt svara på kommentarer fortare :)

Idag har jag varit på Birsta och shoppat lite mera åt Saga. Det blev en tunika till, ett par skor till och två par strumpor. Jo, och en Hello Kitty nalle, från H&M! Hon tyckte om den hur mycket som helst och eftersom den var billig fick den åka med hem. Imorgon ska jag lägga upp bilder på det jag handlat så att ni får se.
Nu har jag iaf de två finaste tunikorna från Kappahl inköpta, så nu gäller det bara att hitta en passande kofta med långa armar att ha till i höst/vinter och sedan är kläderna färdigshoppade.
Vi var även en sväng till Saga farmor, och fick lite fina saker!
En jättefin overall och ett par matchande vinterskor :)

Så nu har ungen två overaller och två par vinterskor. Bilder på det kommer också imorgon!

Nu ska jag avsluta detta inlägg och så höres vi imorgon!
Krams på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

Lätt som ni hade en bra dag igår:) mysigt med shopping och så aldrig fel.:)



oj då har du några hundar du har hand om:) mysigt!



Hoppas ni får en mysig Söndag:)

2010-10-03 @ 09:00:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0