Rutiner, rutiner, rutiner..

Japp, det är ungefär vad livet består av och det är förbaskat skönt!
Vakna varje morgon runt 8, rasta hundar, ge Saga frukost, leka med Saga, laga lunch åt Saga, rasta hundar, ge Saga lunch, låta Saga leka, rasta hundar, lägga Saga för at sova lunch, väcka Saga, rasta hundar, leka med Saga, laga middag åt Saga, ge Saga midag, rasta hundar, leka med Saga, mysa framför tv:n, leka med Saga, rasta hundar, lägga Saga, vara Anna, rasta hundar och sedan sova!

Så ser en icke dagisdag ut för oss!
Samma hjul varje dag.. Kan verka trist men jag trivs :)
Självklart hittar vi på saker ibland också men det blir faktiskt mest på dagisdagarna då vi ändå är ute och far.
Det är enklast så, eftersom hon går på dagis tisdag, onsdag och torsdag så passar jag på att fixa med ärenden och sånt då hon är på dagiset och leker. Och såklart, på helgerna då vi hinner. Då hittar vi också på saker, träffar vänner och går på stan och sånt. Men det är ändå någon form av hjul liksom.. Dagarna bara rullar på snabbt, snabbt, snabbt och innan jag vet ordet av så är Saga vuxen och har egna barn och jag sitter på ett ålderdomshem någonstans med Sophia och muttrar över "dagen ungdom", hahahaha!

Nej, nu ska jag låta vovvarna gå ut och sedan är det faktiskt läggdags för fröken Saga!
Vi får höras senare.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha!!! Det behövs inget ålderdomshem för det, vänta du bara tills imorgon då vi åker buss och går på Birsta, hah :D

2010-11-29 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0