Jag har hittat den...

Hej!


Jag har hittat klänningen till min dotter!
Gick in på tradera för att lämna omdöme på den som sålde mig min superfina vinterjacka och kom på att man faktiskt kan kolla där efter en julklänning till min Saga. Och jag hittade en!
Så nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna för att jag vinner den!
Auktionen går ut om ca 4 timmar och jag har just nu det högsta budet, och har lagt rätt så högt som mitt egna högsta bud. Jag ska såklart hålla koll, eftersom jag verkligen vill ha klänningen.. Blir en aning ledsen på ögat om någon annan kniper den! Så nu gäller det!

Jag håller vakt på tradera, och förhoppningsvis så kan jag visa upp Sagas nya fina julklänning senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: madeleine

Hehe va roligt! Ja alltså har så mkt som sagt så ja måste få bort lite som hon inte hinner använda.. Och bara den dära Boleron kostar väl 149:- Så jag tycker ja la ut för rätt bra pris ändå :-) Med alla kläder!



Hoppas du vinner den dära klänningen också vilken det nu är :-)

2010-11-28 @ 17:52:42
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: charloth

Vi här i Umeå håller tummarna!

2010-11-28 @ 18:14:16
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Linda

Awwe tack gumman. Jag är så glad att det händer saker. Saken är faktiskt den att när jag lyfter upp armarna så glider den ner i tuttarna lite men den kommer inte så långt. Men ändå liksom! :)



Btw gå in på ellos hemsida o köp en röd klänning till jul där. den som jag köpte. den är sjuuuukt snygg!

2010-11-28 @ 20:43:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0