Godnatt på er!


Japp, då var det dags att krypa ner i sängen och ladda inför en ny dag!
Saga ska på dagis och jag ska till Birsta med Sophia :)
En barnfri dag på Birsta, det ni! Ingen vagn att knuffa, ingen sur unge som vägrar sitta still.. Bara jag och min bästaste vän som shoppar loss, eller nått! Shoppar loss vet jag inte om vi ska men, kolla ska v iaf :)
Har jag tur så kommer jag hem med julklappar till Sagan och julkäder till mig själver!

Och ni? Ni får nu inte tro att jag inte älskar min unge bara för att jag ser fram emot en barnfri dag på Birsta.. Det är normalt har jag hört, för mammor att vilja ha egen tid då och då :)
Jag har ganska lite egentid jämnfört med många mammor och jag gillar mitt liv som heltidsmamma, men ibland behövs det en paus för att ladda batterierna!

Så ja.. Med dessa ord, säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid snygg i Nrf vettu! ;)

2010-11-29 @ 23:08:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Annika

Godnatt och hoppas du får en trevlig dag imorgon! :)

2010-11-29 @ 23:22:38
Postat av: Simone

Egentid är oerhört viktigt för att man ska orka! Jag har träning/tränar 2ggr i veckan och behöver ÄNDÅ komma bort lite extra då och då :) (Och då får jag även duscha osv ifred)

2010-12-01 @ 16:47:48
URL: http://simonesbarnmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0