Godmorgon på er!

Hejsan Hoppsan!

Ja, idag vaknade vi runt halv 8 och Saga var pigg som en mört.
Jag var dock mindre pigg, och hade helst sovit till klockan 12.. Men det går ju inte!
Jag tänker nog passa på att vila med Saga en stund då hon sover lunch senare.
Det går ju också!

Idag har vi inget speciellt inplanerat. Det blir mest att ta det lugnt och vara hemma.
Saga håller just nu på att härja runt med hundarna och jag håller på att planera vad hon ska få till lunch..
Det är inte lätt det där! Man ska ju variera hennes kost och se till att hon får i sig allt hon behöver, och samtidigt så äter jag ju inte själv det jag lagar åt henne. Men idag till lunch blir det nog potatis, köttbullar och sås åt henne. Hon älskar potatis och skulle säkert kunna äta det varje dag!

Nu ska jag läsa lite favoritbloggar och laga lunch till en dotter men vi höres senare!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0