Första för idag!

Hejsan!


Första inlägget för idag, det blir ju lätt så då det är dagisdag och vi har annat för oss.
Saga var ledsen då jag lämnade på dagis igen, men hon lugnar ner sig snabbt och leker med de andra barnen.
Och även fast det känns skitjobbigt att ge henne till fröken på dagis då hon gråter efter mig så vet jag att det är bäst!
För börjar jag vela blir det antagligen bara värre.. Nu vet jag att hon slutar att gråta så fort jag försvinner, för det har jag hört :)
Så det är tufft, men det går!

Idag då Saga var på dagis så var ju jag och Sophia som sagt på Birsta. Vi köpte knappt någonting, utan strosade mest runt i lugn takt och kikade på lite saker. Jag letade efter julklänning, och blev bitter då jag insåg att en ev de klänningar jag sett ut inte fanns kvar.. Synd som tusan, men det är bara att leta på!
Jag lär ju hitta en så småningom! Har faktiskt sett ut två stycken på Cubus som både jag och Sophia gillade. Ska nog testa dem imorgon och se hur de sitter, sitter de bra så blir det nog en sån!
Nej, nu vill Saga ha uppmärksamhet så jag får lov att återkomma till er senare!
Hejdå för nu!


Kommentarer
Postat av: Ilda

Shit bra jobbat!



Jag ammar ju under nätterna och det kommer jag göra tills mjölken tar slut =)

2010-11-30 @ 18:20:21
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0